Plastry antykoncepcyjne "Evra" forum - Ginekolog - Forum medyczne

Dziś jest:Niedziela, 26 października 2014, Imieniny: Ewarysta, Lucjana

Witaj na - forum medyczne portalu iLekarze.pl.

Możesz tu poszukać porady lekarza, m.in. laryngologa, ginegkologa, stomatologa, neurologa, bądź innego specjalisty, porozmawiać o chorobach, lekach, zdrowiu, znaleźdź odpowiednią dietę. Zapraszamy do dyskusji na tematy zdrowia i urody na forum medycznym iLekarze.pl.

Ginekolog forum

Znajdujesz się w: iLekarze.pl » Forum » Lekarze i specjaliści » Ginekolog » Plastry antykoncepcyjne "Evra" Forum
» Odpowiedz

Lekarze i specjaliści » Ginekolog (6587)

Witaj na forum ginekologicznym!

Na niniejszym forum odnajdziesz informacje i porady forumowiczów na tematy ginekologiczne. Informacje, które obejmują m.in. żeński układ płciowy, ciąża pozamaciczna, bezpłodność, stany zapalne pochwy, cysta na jajniku, zaburzenia miesiączkowania, niepłodność czy antykoncepcję. Jeżeli nurtuje Cię pytanie dotyczące, którejś z chorób: kiła, rzeżączka, chlamydioza, wrzód weneryczny, czerwonka bakteryjna, ziarniniak pachwinowy, AIDS, opryszczka genitaliów, opryszczka wargowa, WZW, HBV, HCV, kłykciny kończyste, HTLV 1 i 2, kandydoza, grzybica, rzęsistkowica, świerzb, wszawica łonowa, ameboza - zadawaj pytania, szukaj odpowiedzi! Możesz zadać pytanie również z innych popularnych tematów jak ciąża, miesiączka, beta hcg, bóle podbrzusza, tyłozgięcie macicy, zaburzenia miesiączkowania okres czy tabletki antykoncepcyjne. Zapraszamy do korzystania z forum!

Autor
Wypowiedź

dokitu (2)

Offline

2010-11-06 13:25

Plastry antykoncepcyjne "Evra"

Witam.
Niedawno zdecydowałam się na antykoncepcję hormonalną. Ze względu na problemy z tarczycą, doktor ginekolog, do której chodzę, przepisała mi plastry antykoncepcyjne "Evra", ponieważ przyjmuję również "Euthyrox". Pierwszy plaster przykleiłam w czwartek tydzień temu, w pierwszym dniu miesiączki. Być może trochę panikuję, ale kiedy miesiączka powinna u mnie skończyć się w środę, nadal występują plamienia czy też średnio skąpe krwawienie, trudno mi to zdefiniować. Krew ma kolor brązowo-fioletowy i dość nieprzyjemny zapach. Poza tym męczy mnie swędzenie i pieczenie w okolicach pochwy. Pojawiało się już wcześniej, zanim zaczęłam stosować plastry, ale teraz stało się intensywniejsze. Na pewno nie jest to spowodowane podrażnieniem z powodu zbyt intensywnego współżycia, ponieważ od początku wystąpienia miesiączki nie uprawiałam seksu. Również w miejscu odklejenia pierwszego plastra przez 2-3 dni utrzymywała się mała wysypka. Teraz zaczyna zanikać. Samopoczucie przez cały czas miałam bez zmian, poza lekką irytacją z powodu tego uporczywego swędzenia i ciągłego krwawienia. Czy mogę prosić Pana o wyjaśnienia związane z wymienionymi przeze mnie dolegliwościami? Czy to krwawienie wkrótce minie i jest normalne, podobnie jak swędzenie, czy też powinnam zgłosić się do doktor ginekolog lub zrezygnować z plastrów i jak najszybciej odkleić? Doktor ginekolog przepisała mi dwa opakowania i kazała zgłosić się w trakcie używania drugiego opakowania. Powinnam się do tego zastosować, czy jednak pójść wcześniej? Plastry z drugiego opakowania zacznę przyjmować za prawie 3 tygodnie.
Z góry serdecznie dziękuję Panu za odpowiedź i pozdrawiam.
» Link do posta » Zgłoś do moderacji

» Odpowiedz

Lekarze i specjaliści » Ginekolog (6587)

W serwisie: Ogłoszenia medyczne | Porady medyczne | Forum medyczne
Placówki zdrowia: Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Białystok | Łódź | Katowice | Gdańsk | Szczecin
iLekarze.pl: Komunikaty | Reklama w serwisie | Zostań redaktorem | Patronat medialny | Współpraca | Dla prasy i mediów | Napisz do nas
Nasze fora: Lekarz rodzinny | Alergolog Forum | Dermatolog Forum | Dietetyk Forum | Ginekolog Forum | Laryngolog Forum | Neurolog Forum | Psychiatra Forum | Psycholog Forum | Seksuolog Forum | Forum Stomatolog | Forum Urolog | Forum Okulista

Treści prezentowane w serwisie iLekarze.pl mają jedynie charakter edukacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić wizyty u lekarza.

© Copyright by iLekarze.pl, 2007-2014

Content