Bol Kolana forum - Ortopeda - Forum medyczne

Dziś jest:Sobota, 15 grudnia 2018, Imieniny: Celiny, Waleriana

Witaj na - forum medyczne portalu iLekarze.pl.

Możesz tu poszukać porady lekarza, m.in. laryngologa, ginegkologa, stomatologa, neurologa, bądź innego specjalisty, porozmawiać o chorobach, lekach, zdrowiu, znaleźdź odpowiednią dietę. Zapraszamy do dyskusji na tematy zdrowia i urody na forum medycznym iLekarze.pl.

Ortopeda forum

Znajdujesz się w: iLekarze.pl » Forum » Lekarze i specjaliści » Ortopeda » Bol Kolana Forum
» Odpowiedz

Lekarze i specjaliści » Ortopeda (1384)

Autor
Wypowiedź

taks (7)

2017-12-29 16:04

Bol Kolana

Witam,

Z zawodu jestem informatykiem - wiec wiekszosc czasu spedzam na siedzaco. Czesto siedze z wyprostowanymi nogami aczkolwiek zdarza mi sie miec je zgiete w kolanach przez dlugie godziny.

Okolo rok temu zainteresowalem sie kolarstwem. Na poczatku wszystko bylo w porzadku, brak kontuzji lub najmniejszego nawet bolu.
Pewnego dnia w czasie zlej pogody poszedlem na silownie zeby potrenowac na rowerze stacjonarnym. Niestety moj trening byl zbyt intensywny I przeciazylem kolano. Najpierw kilka godzin po sesji poczulem tepy bol w srodku kolana, pieczenie nad rzepka oraz pieczenie I dziwne mrowienie w udzie nad kolanem. Mrowienie I pieczenie w udzie bylo szczegolnie dotkliwe gdy lezalem.

Mialem kilka wizyt u fizjoterapeuty I po serii cwiczen oraz masazow udalo mi sie wyleczyc pieczenie I mrowienie w udzie.

Niestety nie udalo mi sie wyleczyc pieczenia nad rzepka (np gdy dotykam to miejsce). Niestety takze po jezdzie na rowerze, pojawia sie tepy bol w srodku kolana.

Mialem dluga przerwe od jakiegokolwiek sportu i tymczasowo bol przeszedl. Wczoraj zdecydowalem sie wrocic do cwiczen od fizjo I bol znowu wrocil.

1. Miejsce gdzie czuje pieczenie:
https://image.ibb.co/c6ZKNG/20171228_233917.jpg
https://image.ibb.co/jeK8Gb/20171228_233952.jpg

2. Tutaj czasami pojawia sie pieczenie gdy leze:
https://image.ibb.co/ctgzNG/20171228_234159.jpg