Izolacja domowa i lek Miravil forum - Psychiatra - Forum medyczne

Dziś jest:Piątek, 17 sierpnia 2018, Imieniny: Anity, Joanny, Jacka

Witaj na - forum medyczne portalu iLekarze.pl.

Możesz tu poszukać porady lekarza, m.in. laryngologa, ginegkologa, stomatologa, neurologa, bądź innego specjalisty, porozmawiać o chorobach, lekach, zdrowiu, znaleźdź odpowiednią dietę. Zapraszamy do dyskusji na tematy zdrowia i urody na forum medycznym iLekarze.pl.

Psychiatra forum

Znajdujesz się w: iLekarze.pl » Forum » Lekarze i specjaliści » Psychiatra » Izolacja domowa i lek Miravil Forum
» Odpowiedz

Lekarze i specjaliści » Psychiatra (588)

Witaj na forum psychiatrycznym!

Na niniejszym forum odnajdziesz informacje i porady forumowiczów na tematy psychiatryczne. Informacje, które obejmują m.in. zaburzenia psychiczne, depresje, nerwice, niemoc seksualną, priapizm, manie, psychoze, somnambulizm, lunatykowanie itp. - zadawaj pytania, szukaj odpowiedzi psychiatry! Zapraszamy do korzystania z forum!

Autor
Wypowiedź

kulfon101333 (3)

Offline

2018-06-07 20:52

Izolacja domowa i lek Miravil

Witam mam takie zapytanie otóż od kwietnia 2016 roku izoluję się w domu,nigdzie nie wychodzę po wyjściu z zakładu karnego (tm byłem 3 lata i 8 miesięcy) nigdzie mi się nie chcę wychodzić z domu od tego dnia wyjścia ciągle siedzę w domu, wydaje mi się,że zwariowałem,izoluję się też dlatego w domu bo uważam,że jeśli wyjdę to społeczeństwo(koledzy pomyślą,że jestem chory psychicznie,że coś zemną nie tak) .........borykam się też z lękami które są bardzo uciążliwe.. zaliczyłem w tym okresie jeden szpital psychiatryczny,gdzie byłem tam dwa miesiące z rozpoznaniem organicznych zabużen nastroju,proszę Państwa w domu za wiele nie robie nic.
Izoluję się z tego powodu,iż pobyt w zakladzie dał mi bardzo po 'psychice' miewam ostre lęki,tj.wydaje mi się,że nieodwracalnie zwariuję,ogólny bardzo mocny lęk boję się wszystkiego przy tych lękach,czuje otumanienie i otępienie przy tych lękach,bardzo często przy tych lękach modlę się do Boga aby mnie to puścilo.... Mam też coś takiego,że ciągle czesto wałkuję jeden i ten sam temat,że gadam o jednym,powtarzam się w słowach,np.w internecie potrafię oglądać przez pare dni na youtubie te same filmiki,tematykę...

Nie kożystam z żadnej formy terapii ani pomocy psychologa proszę Was i apeluję do Was o pomoc co mam zrobić żeby było lepiej żebym wreszcie wyszedł czy ja mam depresję może ?
Jestem pod opieką psychiatry.
Myślałem o tym też,aby uczęszczać do psychologa na terapie indywidualną, który jest psychologiem od terapii behawioronalno poznawczej co o tym sądzicie ?

Oraz miałbym takie pytanie dot.leku Miravil : mam zdiagnozowane organiczne zabuzenia nastroju i F06.4 Organiczne zabuzenia lękowe z natręctwami .... W dniu 18.01.2018 moj lekaz zapisal mi lek miravil 100mg stopniowo, a od dnia 10.03.2018 roku
mam zapisane leki: absenor 1-0-2 500 mg,tritico CR 150 mg 0-0-1,doraznie hydroxizinium 25mg i LEK MIRAVIL 100 MG POLTOREJ TABLETKI NA RANO czyli 150 mg na dzien Miravilu

Prosze Państwa ja z takim zapytaniem do Was czy ktoś z Was brał ten lek i jak go tolerowaliście,bo biorę go ..lecz niemoge spac w nocy,czuje sie nerwowy rozdrazniony nie raz,i nakrecony... czy ta dawka Miravilu 150 rano jest duża ? może za duża... ?

Proszę o pomoc za co dziękuję i pozdrawiam miło.
» Link do posta » Zgłoś do moderacji

kulfon101333 (3)

Offline

2018-06-07 20:57

Dodać jeszcze bym mógł,że spać nie mogę w nocy.
» Link do posta » Zgłoś do moderacji

» Odpowiedz

Lekarze i specjaliści » Psychiatra (588)

W serwisie: Ogłoszenia medyczne | Porady medyczne | Forum medyczne
Placówki zdrowia: Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Białystok | Łódź | Katowice | Gdańsk | Szczecin
iLekarze.pl: Komunikaty | Reklama w serwisie | Zostań redaktorem | Patronat medialny | Współpraca | Dla prasy i mediów | Napisz do nas
Nasze fora: Lekarz rodzinny | Alergolog Forum | Dermatolog Forum | Dietetyk Forum | Ginekolog Forum | Laryngolog Forum | Neurolog Forum | Psychiatra Forum | Psycholog Forum | Seksuolog Forum | Forum Stomatolog | Forum Urolog | Forum Okulista

Treści prezentowane w serwisie iLekarze.pl mają jedynie charakter edukacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić wizyty u lekarza.

© Copyright by iLekarze.pl, 2007-2018

Content