Problem ze współżyciem forum - Seksuolog - Forum medyczne

Dziś jest:Sobota, 18 sierpnia 2018, Imieniny: Bronisławy, Heleny, Bolesława

Witaj na - forum medyczne portalu iLekarze.pl.

Możesz tu poszukać porady lekarza, m.in. laryngologa, ginegkologa, stomatologa, neurologa, bądź innego specjalisty, porozmawiać o chorobach, lekach, zdrowiu, znaleźdź odpowiednią dietę. Zapraszamy do dyskusji na tematy zdrowia i urody na forum medycznym iLekarze.pl.

Seksuolog forum

Znajdujesz się w: iLekarze.pl » Forum » Lekarze i specjaliści » Seksuolog » Problem ze współżyciem Forum
» Odpowiedz

Lekarze i specjaliści » Seksuolog (1405)

Witaj na forum seksuologicznym!

Na poniższym forum znajdziesz porady i informacje forumowiczów na tematy związane z seksuologią. Uzyskasz informacje na temat zaburzeń seksualnych, dysfunkcji, stosunku płciowego, orgazmu, erotyki, inicjacji, pettingu, współżycia itp. Zadawaj pytania i szukaj odpowiedzi u seksuologa. Zapraszamy do korzystania z forum!

Autor
Wypowiedź

Krzysiekproblem (1)

Offline

2018-02-19 09:54

Problem ze współżyciem

Witam. Chciałbym opisać mój problem. Masturbowałem się od 14 roku życia ale w nie tradycyjny sposób tylko zakładając nogę na nogę gdy penis był miękki. Dodatkowym bodźcem było oglądanie pornografii i tak dochodziłem, czasami kilka razy dziennie. Obecnie mam 29 lat, zacząłem spotykać się z dziewczyną pół roku temu. W trakcie prób współżycia pojawił się problem z erekcją i z tym że mnie słabo czuje. Już wtedy zaprzestałem obydwu nawyków właśnie pół roku temu chociaż ostatnio miałem chwile słabości i parę razy powtórzyłem ten schemat. Od miesiąca jednak tego nie robię i próbujemy współżyć. Brałem nawet pięć razy tabletki Maxi Gra ale po nich też dziewczyna twierdzi że mnie słabo czuje. Potrafię osiągnąć erekcje bez tabletek, mam poranne wzwody i spontaniczne w ciągu dnia. Osiągam podniecenia podczas gry wstępnej ale problemem jest to że nie jest on taki twardy jak powinien. Czasami też szybko ta erekcja zanika, tak że nie mogę go wprowadzić do pochwy - pewnie przez spadek podniecenia. Czy wyrobiłem sobie nawyk masturbacyjny, który uniemożliwia mi twardszy wzwód?? Czy przez oglądanie pornografii moja dziewczyna nie podnieca mnie wystarczająco?? Czy z czasem te problemy ustąpią?? Dodam że zacząłem ćwiczyć także mięśnie Kegla..
» Link do posta » Zgłoś do moderacji

» Odpowiedz

Lekarze i specjaliści » Seksuolog (1405)

W serwisie: Ogłoszenia medyczne | Porady medyczne | Forum medyczne
Placówki zdrowia: Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Białystok | Łódź | Katowice | Gdańsk | Szczecin
iLekarze.pl: Komunikaty | Reklama w serwisie | Zostań redaktorem | Patronat medialny | Współpraca | Dla prasy i mediów | Napisz do nas
Nasze fora: Lekarz rodzinny | Alergolog Forum | Dermatolog Forum | Dietetyk Forum | Ginekolog Forum | Laryngolog Forum | Neurolog Forum | Psychiatra Forum | Psycholog Forum | Seksuolog Forum | Forum Stomatolog | Forum Urolog | Forum Okulista

Treści prezentowane w serwisie iLekarze.pl mają jedynie charakter edukacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić wizyty u lekarza.

© Copyright by iLekarze.pl, 2007-2018

Content