Chwilowa utrata wzroku - , bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Poniedziałek, 23 stycznia 2017, Imieniny: Ildefonsa, Rajmunda
Porady Eksperta

Chwilowa utrata wzroku

Pytanie dotyczy: utrata wzroku, na chwilę, niedokrwienie, krążenie obwodowe, badanie okulistyczne


Witam.
Mam 56 lat. Jestem 4 mies. po zabiegu ablacji cieśni obu przedsionków oraz izolacji żył płucnych z powodu napadowego migotania przedsionków /systemem CARTO/. Obecnie jestem na leczeniu Biosotalem 80 oraz Warfinem 7,5mg.Moje obecne samopoczucie jest bardzo rożne. Często odczuwam różne zaburzenia pracy serca. Miesiąc temu byłam u okulisty
z powodu problemów z lewym okiem /początek zaćmy centralnej/. Przy okazji wizyty wspomniałam, że mam również problem z prawym okiem. Mój problem polega na tym, że co jakiś czas co dwa lub trzy m-ce obraz w prawym oku bocznie faluje i widzę połowicznie tzn. połowę twarzy a druga połowa to? ciemna plama. Ubytki w polu widzenia. Objaw taki mam od 15 -30 min. a potem przechodzi.Ostatnio tzn.w listopadzie miałam nagły epizod niedowidzenia całkowitego w tym samym oku tzn.że na oko opadła tak jakby jasna zasłona, która po przetarciu oka na moment ustąpiła i ponownie widziałam. Jednak tylko na ok.2-3sek. i objaw powtórzył się jeszcze dwa razy. Potem ustąpiło. Widziałam tylko jasne światło.Jaka może być tego przyczyna?Czy powodem może być serce?

Odpowiedź Eksperta:

Ewa Wojciechowska

specjalista chorób oczu

Witam, powodem chwilowej utraty wzroku mogą być niedokrwienia wynikające z problemem z krążeniem obwodowym. Należy jednak wykluczyć problemy związane z chorobą samego oka, proszę przeprowadzić pełne badanie okulistyczne z polem widzenia.

Pozdrawiam EW

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

Czy leki na zbicie cholesterolu to konieczność?

Cześć, moje pytani brzmi, czy aby zbić cholesterol muszę brać leki, czy...

halipot | 2017-01-22 14:35

"Krzywe paznokcie "

Witam, mój problem polega na tym że paznokcie i palców wskazujących są...

Sysiaa | 2017-01-21 15:02

Czy możliwe że jestem chora?

Mam na imię Natalia,mam 19 lat.Chodzę do technikum ,moi nauczyciele obawiają...

Nati2304 | 2017-01-20 21:46

Zadaj pytanie Ekspertowi

Porady Eksperta

Jeżeli w naszej bazie brakuje
odpowiedzi na Twoje pytanie
zapytaj naszego Eksperta



W serwisie: Ogłoszenia medyczne | Porady medyczne | Forum medyczne
Placówki zdrowia: Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Białystok | Łódź | Katowice | Gdańsk | Szczecin
iLekarze.pl: Komunikaty | Reklama w serwisie | Zostań redaktorem | Patronat medialny | Współpraca | Dla prasy i mediów | Napisz do nas
Nasze fora: Lekarz rodzinny | Alergolog Forum | Dermatolog Forum | Dietetyk Forum | Ginekolog Forum | Laryngolog Forum | Neurolog Forum | Psychiatra Forum | Psycholog Forum | Seksuolog Forum | Forum Stomatolog | Forum Urolog | Forum Okulista

Treści prezentowane w serwisie iLekarze.pl mają jedynie charakter edukacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić wizyty u lekarza.

© Copyright by iLekarze.pl, 2007-2017

Content