Czerwone, swędzące plamy na twarzy - Clotrimazolum, bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Poniedziałek, 25 maja 2015, Imieniny: Grzegorza, Leona
Porady Eksperta

Czerwone, swędzące plamy na twarzy

Pytanie dotyczy: Clotrimazolum


Reklama
Przedstawiam Państwu moją kolejną książkę z zakresu kosmetologii, omawiającą najczęstsze problemy skóry, czyli choroby o podłożu łojotokowym.

Książka ta zawiera dokładne omówienie przyczyn powstawania chorób łojotokowych, ich objawy zilustrowane dużą liczbą kolorowych zdjęć klinicznych, metody diagnostyki oraz, co najbardziej cenne dla osób praktykujących w gabinetach kosmetycznych, gotowe schematy zabiegów zalecanych przy tego typu problemach.

Dzięki zdobytej wiedzy i doświadczeniu z zakresu dermatologii klinicznej, estetycznej oraz kosmetologii proponuję Państwu gotowe procedury postępowania, które usprawnią pracę oraz zagwarantują efekty wykonywanych zabiegów. Nowoczesny, przejrzysty układ ułatwia korzystanie z podręcznika, a dołączony gotowy „Plan higieny w gabinecie kosmetycznym” jest dodatkowym atutem publikacji.

„Choroby łojotokowe skóry. Procedury zabiegów kosmetycznych” to uzupełnienie wiedzy zawartej w poprzedniej pozycji omawiającej podstawy dermatologii dla kosmetologów („Dermatologia. Podręcznik dla studentów kosmetologii” Wydawnictwo Górnicki. Wrocław 2007).

Mam nadzieję, że tak jak i poprzednia pozycja spotka się z Państwa dużym zainteresowaniem.
A wszystko znajduje się na stronie www.danutanowicka.pl/ksiazka.
Reklama

Od dwóch miesiący od kiedy zaczełam pracować z chemikaliami w pracy pojawiły się czerwone, swędzące plamy najpierw na nosie póżniej na czole, brwi i na płatkach ucha. Lekarz rodzinny w Uk przepisał mi maści tj. Fucidin H cream - po tym plamy stały sie bardziej w kolorze malinowym oraz tabletki na alergie Piriton bez recpty. Stosowałam także Hydrocortyzon oraz Clotrimazolum.
Pani doktor napisała list do pracowawcy aby na okres 4 tygodni odsunąć mnie od kontaktu z chemikaliami by upewnić się, że to one wywołują tą reakcje. Od tego czsu minąl tydzień a plamy nie schodzą.
Co więcej uaktywniaja sie pod wyjściu z kąpieli i po słońcu (stosuje krem z filtrem na twarz). Przemywam twarz zaparzonym rumiankiem. Prosze o poradę. Posyłam zdjęcia.

Odpowiedź Eksperta:

dr n. med. Danuta Nowicka

Dermatolog, kosmetolog

Mysle ze to jednak alergia. Trzeba dac Pani doustnie leki przeciwalergiczne, a do smarowania najlepij Protopic.

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

REZONANS PRZYSADKI MOZGOWEJ CZY MOZGU? 27 MAJ, POMOZCIE TRAFIC

Przez cały 2014 rok przyjmowałem rispolept lek na schizofrenie. Pod koniec...

buka12 | 2015-05-25 09:11

Problem z ejakulacja po dlugiej erekecji

Zwracam sie do Panstwa z jednym prostym zapytaniem. Czy mozliwe jest ze po...

Tazzaret | 2015-05-24 12:09

czy marihuana idzie w parze z lekami

Od 2dni biore tabletki na skure fumaderm,ale mam wyjazd do amsterdamu na kilka...

hondaxl200 | 2015-05-23 20:14

Zadaj pytanie Ekspertowi

Porady Eksperta

Jeżeli w naszej bazie brakuje
odpowiedzi na Twoje pytanie
zapytaj naszego Eksperta



W serwisie: Ogłoszenia medyczne | Porady medyczne | Forum medyczne
Placówki zdrowia: Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Białystok | Łódź | Katowice | Gdańsk | Szczecin
iLekarze.pl: Komunikaty | Reklama w serwisie | Zostań redaktorem | Patronat medialny | Współpraca | Dla prasy i mediów | Napisz do nas
Nasze fora: Lekarz rodzinny | Alergolog Forum | Dermatolog Forum | Dietetyk Forum | Ginekolog Forum | Laryngolog Forum | Neurolog Forum | Psychiatra Forum | Psycholog Forum | Seksuolog Forum | Forum Stomatolog | Forum Urolog | Forum Okulista

Treści prezentowane w serwisie iLekarze.pl mają jedynie charakter edukacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić wizyty u lekarza.

© Copyright by iLekarze.pl, 2007-2014

Content