Epiduo, podrażnienie i tetralysal . Błagam o pomoc. - , bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Niedziela, 4 grudnia 2022, Imieniny: Barbary, Piotra
Porady Eksperta

Epiduo, podrażnienie i tetralysal . Błagam o pomoc.

Witam. Moja cera od zawsze była tłusta, trądzikowa. Od 1,5 tygodnia stosuję epiduo na noc i 2 razy dziennie łykam tetralysal. Po 2 dniach stosowania takiej kuracji, moja twarz w ciągu 2 nocy zmieniła się z tłustej, w skrajnie suchą, podrażnioną, zaczerwienioną. Podrażnia ją dosłownie wszystko, łącznie z wodą. Wszędzie są suche skórki. Moim kremem nawilżającym jest IWOSTIN PURRITIN - przywracający nawilżenie. W tym momencie jest zbyt drażniący, zbyt mało nawilżający. Proszę o pomoc w odnalezieniu bardzo mocno nawilżającego kremu bez parafiny, którego tak bardzo podrażniona skóra nie odrzuci. Czy powinnam przerwać kurację? Błagam o odpowiedź, nie wiem co robić dalej...

Odpowiedź Eksperta:

Lek. med. Barbara Czernicka-Kupras

Dermatolog

Proszę odstawić krem Purritine i kupić w aptece Cetaphil MD dermoprotektor. Wieczorem, trzeba przemyć twarz tylko przegotowaną wodą, nałożyć Cetaphil MD i dopiero na to, Epiduo.

Rano znowu trzeba umyć twarz samą wodą i nałożyć tylko Cetaphil.
Można zrobić na początek kilka dni przerwy w Epiduo i stosować tylko Cetaphil MD.

Pozdrawiam
lek. Barbara Czernicka-Kupras

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

OSZUST MALUTA ZABIJA WILHELMA.RATUNKU POMOCY = 516 809 201

MALUTA WILHELMA ZABIŁA I ARTYKUŁ 35 USTAWY 18.V.21 17:00 MALUTA ŚMIERTELNY...

Zamordowany Wilhelm PRZEZ Zabójcę Maluta | 2022-12-03 13:38