Problemy z powiekami - Amertil, bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Niedziela, 4 grudnia 2022, Imieniny: Barbary, Piotra
Porady Eksperta

Problemy z powiekami

Pytanie dotyczy: Amertil


od kilku miesięcy mam piekące zaczerwienione powieki oraz kąciki oczu zewnętrzne. demakijaż stosuję tylko wodą przegotowaną lub bioderma i mogę używać tylko kremu dla dzieci bambino - pozostałe kosmetyki pieką i szczypią. próbowałam wapno 300 i Amertil (troszkę łagodzi) ale dolegliwości wracają. dużo pracuję na komputerze, nie mam innych problemów skórnych ani alergicznych.
pozdrawiam

Odpowiedź Eksperta:

Lek. med. Barbara Czernicka-Kupras

Dermatolog

Zmiany alergiczne w okolicy oczu mogą być spowodowane różnymi czynnikami;
Preparaty do demakijażu, cienie do powiek, kremy pod oczy, szampony do włosów oraz pyłki roślinne, środki zapachowe, lakiery do włosów.
Zmiany będą występować dopóki nie pozna się przyczyny i jej nie usunie.

Pozdrawiam
lek.Barbara Czernicka-Kupras

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

OSZUST MALUTA ZABIJA WILHELMA.RATUNKU POMOCY = 516 809 201

MALUTA WILHELMA ZABIŁA I ARTYKUŁ 35 USTAWY 18.V.21 17:00 MALUTA ŚMIERTELNY...

Zamordowany Wilhelm PRZEZ Zabójcę Maluta | 2022-12-03 13:38