Szumy w uszach - , bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Poniedziałek, 5 grudnia 2022, Imieniny: Sabiny, Krystyny
Porady Eksperta

Szumy w uszach

WITAM----Lekarz pierwszego kontaktu na grypę i ból ucha przepisal mi lek o nazwie XITROCIN. Zaledwie po jednej tabletce wystąpily szumy w uszach i pogorszenie sluchu. Po kolejnej wizycie zmienil lek na XORIMAX 500. Ból ucha ustąpił a szumy pozostały, trwa to już 4 dni.Zaczyna mnie już to martwić, jak długo to potrwa. Proszę o poradę .

Odpowiedź Eksperta:

Dr n. med. Zbigniew Świerczyński

Laryngolog, otorynolaryngolog

Szumy uszne pojawiły sie nie z powodu przepisanego\ leku tylko z powodu uszkodzenie ucha wewnetrznego przez wirusa grypy. Absolutnie nalezy zglosic sie do odziaółu laryngologicznego ponieważ szumy uszne leczy sie lekami naczyniowymi i steroidami. W przeciwnym wypadku moga pozostac na stałe.

dr Świerczyński

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

OSZUST MALUTA ZABIJA WILHELMA.RATUNKU POMOCY = 516 809 201

MALUTA WILHELMA ZABIŁA I ARTYKUŁ 35 USTAWY 18.V.21 17:00 MALUTA ŚMIERTELNY...

Zamordowany Wilhelm PRZEZ Zabójcę Maluta | 2022-12-04 12:34