Trądzik - , bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Poniedziałek, 12 kwietnia 2021, Imieniny: Juliusza, Wiktora
Porady Eksperta

Trądzik

Pytanie dotyczy: trądzik, przebarwienia, krosty czerwone podskórne


Witam, mam problem z trądzikiem, są to takie krosty czerwone podskórne, mam także przebarwienia po trądziku. Stosuje lek benzacne 10% pomaga i wysusza jak się coś pojawia lecz nie moge się pozbyć tych przebarwień. Co by mi Pani poradziła??

Odpowiedź Eksperta:

Lek. med. Barbara Czernicka-Kupras

Dermatolog

Trądzik zapalny powinien być leczony systematycznie przez dermatologa. Leczenie na własną rękę może doprowadzić do podrażnienia skóry. Benzacne 10% jest za mocny na twarz. Lepiej zastąpić go wersją 5% i stosować na całą twarz, a nie punktowo.
Na przebarwienia mogę polecić "Żel redukujący przebarwienia" firmy Iwostin. Można go stosować na noc, na zmianę z Benzacne 5%.

Pozdrawiam
lek.Barbara Czernicka-Kupras

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

dezynfekcja rzeczy

Hejka, czym dezynfekujecie rzeczy w tym trudnym czasie? Ja myślę nad zakupem...

wisnia1829 | 2021-04-12 16:08

Nadużycia!-urządzenia diagnostyczne 112

Dzień dobry. W 2006 r przyszedł do mnie lekarz podstępem zainstalował mi w...

jareck7 | 2021-04-08 10:40

Ból w jądrze

Dzień Dobry, Mój problem polega na tępym, nieciągłym bólu prawego...

pawel22222 | 2021-04-05 23:44

Zadaj pytanie Ekspertowi

Porady Eksperta

Jeżeli w naszej bazie brakuje
odpowiedzi na Twoje pytanie
zapytaj naszego Eksperta



Najnowsze komentarze

W serwisie: Ogłoszenia medyczne | Porady medyczne | Forum medyczne
Placówki zdrowia: Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Białystok | Łódź | Katowice | Gdańsk | Szczecin
iLekarze.pl: Komunikaty | Reklama w serwisie | Zostań redaktorem | Patronat medialny | Współpraca | Dla prasy i mediów | Napisz do nas
Nasze fora: Lekarz rodzinny | Alergolog Forum | Dermatolog Forum | Dietetyk Forum | Ginekolog Forum | Laryngolog Forum | Neurolog Forum | Psychiatra Forum | Psycholog Forum | Seksuolog Forum | Forum Stomatolog | Forum Urolog | Forum Okulista

Treści prezentowane w serwisie iLekarze.pl mają jedynie charakter edukacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić wizyty u lekarza.

© Copyright by iLekarze.pl, 2007-2021

Content