Wypryski - , bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Poniedziałek, 5 grudnia 2022, Imieniny: Sabiny, Krystyny
Porady Eksperta

Wypryski

Witam,
Na moim ciele pojawily sie ostatnio liczne wypryski, malutkie, jak potowki. Jak dotad nie bylam na nic uczulona, wiec nie wiem co moze byc powodem tego zjawiska...od kilku dni zazywam calcium i piriton, jednak te nie zmniejszaja wysypki. Wypryski zaczely sie pojawiac pod koniec kuracji antybiotykowej, Clorom, ale ta zakonczylam tydzien temu. Poza tym mam obecnie bole gardla i ogolne oslabienie..Co moze byc powodem i jak sobie z tym poradzic? Z gory dziekuje za pomoc.

Odpowiedź Eksperta:

Lek. med. Barbara Czernicka-Kupras

Dermatolog

Ten problem nie kwalifikuje się do porady on line. Proponowałabym udać się do lekarza pierwszego kontaktu.

Pozdrawiam

lek.Barbara Czernicka-Kupras

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

OSZUST MALUTA ZABIJA WILHELMA.RATUNKU POMOCY = 516 809 201

MALUTA WILHELMA ZABIŁA I ARTYKUŁ 35 USTAWY 18.V.21 17:00 MALUTA ŚMIERTELNY...

Zamordowany Wilhelm PRZEZ Zabójcę Maluta | 2022-12-04 12:34