Zapalenie błędnika - Torecan, bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Poniedziałek, 12 kwietnia 2021, Imieniny: Juliusza, Wiktora
Porady Eksperta

Zapalenie błędnika

Pytanie dotyczy: zawroty głowy, Torecan Torecan


Dzień dobry. Lekarz stwierdził u mnie zapalenie błędnika. Przypisał kilka leków: Flunarizinum, Torecan. Minęły 4 dni od rozpoczęcia kuracji, lepiej się czuję i już nie wymiotuję, ale nadal mam silne zawroty głowy. Po ilu dniach kuracji powinny przejść te zawroty? Wizytę mam dopiero w poniedziałek i się martwię, że coś jest nie tak. Proszę o poradę. Pozdrawiam

Odpowiedź Eksperta:

Dr n. med. Zbigniew Świerczyński

Laryngolog, otorynolaryngolog

Torecan może być stosowany tylko dorażnie w celu "wygaszenia" objawu
zawrotów głowy połaczonego z nudnościami. Dłuższe stosowanie leku może
paradoksalnie przedłużyć zawroty, ponieważ lek hamuje kompensacyjny
wpływ mózgu na ukłąd równowagi. U osoby młodej wskazana jest
szczegółowa diagnostyka przyczyny zawrotów w dobrze wyposażonym
ośrodku specjalistycznym.

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

dezynfekcja rzeczy

Hejka, czym dezynfekujecie rzeczy w tym trudnym czasie? Ja myślę nad zakupem...

wisnia1829 | 2021-04-12 16:08

Nadużycia!-urządzenia diagnostyczne 112

Dzień dobry. W 2006 r przyszedł do mnie lekarz podstępem zainstalował mi w...

jareck7 | 2021-04-08 10:40

Ból w jądrze

Dzień Dobry, Mój problem polega na tępym, nieciągłym bólu prawego...

pawel22222 | 2021-04-05 23:44

Zadaj pytanie Ekspertowi

Porady Eksperta

Jeżeli w naszej bazie brakuje
odpowiedzi na Twoje pytanie
zapytaj naszego Eksperta



Najnowsze komentarze

»

...

Dodał: Gość |

W serwisie: Ogłoszenia medyczne | Porady medyczne | Forum medyczne
Placówki zdrowia: Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Białystok | Łódź | Katowice | Gdańsk | Szczecin
iLekarze.pl: Komunikaty | Reklama w serwisie | Zostań redaktorem | Patronat medialny | Współpraca | Dla prasy i mediów | Napisz do nas
Nasze fora: Lekarz rodzinny | Alergolog Forum | Dermatolog Forum | Dietetyk Forum | Ginekolog Forum | Laryngolog Forum | Neurolog Forum | Psychiatra Forum | Psycholog Forum | Seksuolog Forum | Forum Stomatolog | Forum Urolog | Forum Okulista

Treści prezentowane w serwisie iLekarze.pl mają jedynie charakter edukacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić wizyty u lekarza.

© Copyright by iLekarze.pl, 2007-2021

Content