Zawroty głowy, szumy uszne - Bactrim, Nootropil, bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Poniedziałek, 12 kwietnia 2021, Imieniny: Juliusza, Wiktora
Porady Eksperta

Zawroty głowy, szumy uszne

Pytanie dotyczy: Bactrim, Nootropil


Witam Panie Doktorze.
Mam 25 lat, pracuję w biurze zatem 8 godzin dziennie siedzę przy biurku. Około 3 miesięcy temu przewiało mi pęcherz, leczyłam się furaginą, pomogło, jednak później znowu mnie przewiało i skończyło się to antybiotykiem - Bactrim. Po 2 dniach zażywania tego specyfiku zaczęłam odczuwać zawroty głowy - nie napadowe, lecz ciągłe. Może nie tyle zawroty głowy, co niepewność przy chodzeniu, poruszaniu się, czasem ciężkość głowy. Antybiotyk wtedy odstawiłam. Natomiast po ok. tygodniu do zawrotów głowy doszedł pisk w uchu - również ciągły, o wysokim tonie, trwający bez przerwy. W tym okresie miałam nieprzyjemną sytuację na drodze, podczas której uniknęłam zderzenia czołowego - dopadł mnie wtedy spory strach. Po ok. tygodniu z zawrotami i piskiem zgłosiłam się do laryngologa, dostałam Betaserc. Po następnym tygodniu (po małych porządkach typu przetarcie okien, przemycie podłóg) pisk w uchu stał się nie do zniesienia, bardzo głośny, ucho stało się bardzo wrażliwe na wszelkie dźwięki, do tego odczuwałam przytkanie ucha, pogorszył się słuch, dźwięki były zniekształcone. Na następny dzień byłam już w szpitalu, gdzie przebywałam 12 dni. Przez ten czas wykonano mi tomografię komputerową głowy oraz rentgen kręgosłupa odcinka szyjnego i piersiowego:
* szyjny - wyrównana lordoza szyjna, wysokość trzonów kręgów prawidłowa, przestrzenie międzykręgowe zachowane.
* piersiowy - wyrównanie kyfozy odcinka Th z jego prawostronnym skrzywieniem i rotacją. Wysokość trzonów kręgów uwidocznionego odcinka prawidłowa. Rotacyjne skrzywienie trzonów dolnych kręgów kręgosłupa C.
TK głowy nie wykazała cech patologii.
Odbyła się również konsultacja neurologiczna - stwierdzono, że leczenia neurologicznego nie wymagam.
Podczas pobytu w szpitalu dostawałam: polfilin, cocarboxylaza, dexaven, betaserc.
Po zakończeniu leczenia, słuch nieco się poprawił, zniknęła pełność w uchu, pisk pozostał.
Przepisano mi Nootropil.
Ponadto wykonałam dodatkowo dopplera tętnik zewnątrzczaszkowych, podczas którego oprócz odrobinę wolniejszego przepływu po stronie wadliwego ucha, nie stwierdzono większych wad.
Dziś - 2 tygodnie po wyjściu ze szpitala, znów odczuwam głośniejszy pisk w uchu, lekkie przytkanie i większą wrażliwość - jednak nie w takim stopniu jak to miało miejsce przed wizytą w szpitalu.
Skąd to wszystko się wzięło, co robić, aby pisk i przytkanie ucha nie powracało? Krótko mówiąc proszę o radę i wskazówki.

Odpowiedź Eksperta:

Dr n. med. Zbigniew Świerczyński

Laryngolog, otorynolaryngolog

Proszę wyszukać w internecie kontakt z Dr med. Katarzyną Pierchałą Klinika Laryngologii na Banacha w Warszawie,wybitna specjalistką w zakresie zawrotów głowy. Jest pytanie w którym miejscu drogi słuchowej nastąpiło uszkodzenie.Była Pani prawidłowo leczona,teraz pozostaje droga rehabilitacji.Inne osrodki to Kliniki Laryngologii w Bydgoszczy,we Wrocławiu.Nie wiem gdzie Pani mieszka. dr Świerczyński

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

dezynfekcja rzeczy

Hejka, czym dezynfekujecie rzeczy w tym trudnym czasie? Ja myślę nad zakupem...

wisnia1829 | 2021-04-12 16:08

Nadużycia!-urządzenia diagnostyczne 112

Dzień dobry. W 2006 r przyszedł do mnie lekarz podstępem zainstalował mi w...

jareck7 | 2021-04-08 10:40

Ból w jądrze

Dzień Dobry, Mój problem polega na tępym, nieciągłym bólu prawego...

pawel22222 | 2021-04-05 23:44

Zadaj pytanie Ekspertowi

Porady Eksperta

Jeżeli w naszej bazie brakuje
odpowiedzi na Twoje pytanie
zapytaj naszego Eksperta



Najnowsze komentarze

W serwisie: Ogłoszenia medyczne | Porady medyczne | Forum medyczne
Placówki zdrowia: Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Białystok | Łódź | Katowice | Gdańsk | Szczecin
iLekarze.pl: Komunikaty | Reklama w serwisie | Zostań redaktorem | Patronat medialny | Współpraca | Dla prasy i mediów | Napisz do nas
Nasze fora: Lekarz rodzinny | Alergolog Forum | Dermatolog Forum | Dietetyk Forum | Ginekolog Forum | Laryngolog Forum | Neurolog Forum | Psychiatra Forum | Psycholog Forum | Seksuolog Forum | Forum Stomatolog | Forum Urolog | Forum Okulista

Treści prezentowane w serwisie iLekarze.pl mają jedynie charakter edukacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić wizyty u lekarza.

© Copyright by iLekarze.pl, 2007-2021

Content