Zmiany na ustach - , bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Niedziela, 4 grudnia 2022, Imieniny: Barbary, Piotra
Porady Eksperta

Zmiany na ustach

Pytanie dotyczy: zmiany, usta


Witam od ponad roku mam problem z ustami, sa opuchniete, swedzace,luszczyla sie skorka, dermatolog zalecil stosowanie Clobazy w celu natluszczenia, od sierpnia tego roku dolaczyla sie wysypka, pojawia sie sie srednio raz w tygodniu, usta sa bolace,piekace i opuchniete, wysypka pojawia sie w formie czerwonych plamek z "biala glowka" lub samych czerwonych plam rozrzuconych na ustach. Zaczelam zwracac uwage czy ma to zwiazek z pokarmami, ale takiego nie zauwazylam.W zalaczeniu zdjecie.POZdrawiam i dziekuje za rade.

Odpowiedź Eksperta:

Lek. med. Barbara Czernicka-Kupras

Dermatolog

Czy stosuje Pani pomadki do ust kolorowe lub bezbarwne?

Jeżeli tak , to proszę wszystko odstawić i zmienić pastę do zębów na łagodną, dla dzieci.
Clobazę można stosować cały czas. Najważniejszą sprawą jest znalezienie czynnika, który uczula.

Pozdrawiam
lek. Barbara Czernicka-Kupras

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

OSZUST MALUTA ZABIJA WILHELMA.RATUNKU POMOCY = 516 809 201

MALUTA WILHELMA ZABIŁA I ARTYKUŁ 35 USTAWY 18.V.21 17:00 MALUTA ŚMIERTELNY...

Zamordowany Wilhelm PRZEZ Zabójcę Maluta | 2022-12-03 13:38