iLekarze - Bezpłatne Porady Lekarskie - Portal Medyczny - Pytania do lekarzy, Darmowe Porady medyczne, Apteki, Diety, Odchudzanie, Stomatologia, Masaże, Rehabilitacja, Medycyna Niekonwencjonalna, Leki, Farmacja, Produkty Medyczne, Medycyna Konwencjonalna, Weterynaria, Uzależnienia, Nałogi, Zabiegi i Kuracje Medyczne, Forum, Opinie, Komentarze, Encyklopedia Leków

Dziś jest:Piątek, 27 listopada 2020, Imieniny: Waleriana, Wergiliusza
Promocje i ogłoszenia »

Sonda

Jak często bierzesz antybiotyki lub podajesz je swoim bliskim?

Raz w roku

Kilka razy w roku

Nie rozstaję się z antybiotykiem

Nie stosuję

Encyklopedia leków

Wybierz literę na jaką rozpoczyna się nazwa leku:

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
x
Użytkownik:

S.A.

Ostatnie logowanie: 23-04-2013 12:53:24

Płeć: Kobieta

Grupa: Pacjent


Najnowsze komentarze użytkownika (0):


Użytkownik napisał na forum (61):

» też miałam problem ze swędzeniem skóry po kąpieli. a po basenie to już w ogóle była katastrofa. Zmieniłam proszek i

» widocznie masz bardzo wrażliwą skórę. może to też być uczulenie na jakieś kremy czy chociażby proszek do prania.

» Ja na suchą skórę stosuję krem Decubal - Intensive cream. seria czerwona. do kupienia tylko w aptekach.

» czy nadal ta wysypka sie utrzymuje ? Byłeś chory na ospę ? Są jeszcze jakieś inne objawy ? może to po prostu uczulenie na

» nie jestem lekarzem ale u mojego dziecka było podobnie - okazało się że jest to uczulenie na niektóre pokarmy. np: jajka

» od niedawna można w aptekach dostać balsamy Decubal. mają 2 serie - ja polecam Body Cream do suchej i bardzo suchej skóry.

» Ja po pierwszej mikrodermabrazji miałam podobnie - no niestety delikatna skóra tak ma. Musisz uważać aby się nie opalać

» ćwiczyć, ćwiczyć no i jeszcze można sie wspomóć jakimś suplementem diety, ja akurat stosuję betalip i efekty są.

» jedz regularnie, ćwicz tak jak dotąd, i jeszcze najlepiej zrób badania. może przyswajasz za dużą ilość tłuszczów co

» z tego co widzę to twoja tkanka tłuszczowa jest duuuużo ponad normę. musisz coś z tym zrobić. Jest taki suplemnet diety

» ja miałam podobnie. zalecono mi badania i okazało sie że nie chudnę bo mam wysoki cholesterol - taka diagnoza :) po czym

» tu sama dieta nie wystarczy trzeba jeszcze dużo ćwiczyć no i w twoim przypadku to bym zbadała sobie poziom cholesterolu. w

» to że "tłusto" gotujesz nie zawsze pomaga. po prostu masz taki metabolizm. najpewniej jak rzucisz fajki to przytujesz. a jak

» może już więcej nie schudniesz. Oczywiście trzeba pić wodę - tak jak pisałeś wypłukuje ona toksyny no i zapobiego

» może masz niedobór żelaza. zrób badania krwi i wtedy wsystko wyjdzie.

» ja dużo biegam i stosuję Betalip - zmniejsza przyswajalność tłuszczy i się chudnie .

» Ja ważyłam 60 przy wzroście 165 cm. a teraz ważę 53 kg i jest idealnie. moim zdaniem przy Twojej wadze nie masz z czego

» raczej w ciąży nie będziesz. nie stresuj się. przez stres może się okres opóźniać. w razie potrzeby są zawsze

» odczekaj do następnego krwawienia i zacznij brać tabletki. Teraz masz bardzo rozregulowany cykl. Musicie się trochę

» tabletka po zawiera bardzo dużą dawkę hormonów - oczywiście mogło to rozregulować twoją "gospodarkę hormonalną". Po

» może być to ciąża. zrób test. w przyszłości jeśli nie chcesz być w ciąży to lepiej stosuj jakieś zabezpieczenie.

» Ja jestem tego zdania że jeśli już ktoś - nawet w tak młodym wieku decyduje się na współżycie to warto by było aby

» najlepiej będzie jak wykonasz badania. może to być jakiś stan zapalny albo torbiel, na USG wszystko wyjdzie.

» No możesz być. W twoim wypadku jeśli na razie nie chcesz mieć dziesi to tylko ratuje Cię tabletka po. Ale na nią masz

» Na twoim miejscu raczej bym sie tym nie przejmowała chociaż różne rzeczy się zdarzają. Na przyszłość pamietaj że aby

» Mogło się tak zdarzyć - jeśli nie chcesz być w ciąży to zawsze można było zastosować tabletkę po. Ale na nią masz

» oczywiście palenie ma negatywny wpływ na działania leków ale nie aż takie. Kazda z nas ma inny organizm. Na twoim miejscu

» Krwawnienie po pierwszym razie jest normale jeśli jednak za długo trwa to powinnaś skonsultować to z lekarzem. no początek

» oczywiście że nie można - najlepiej będzie jak sie trochę podszkolisz w tych tematach zanim stanie się coś nie

» brak seksu nie koniecznie musi prowadzić do końca związku. No faktycznie jeśli nie chce już brać tabletek ani nie chcecie

» Moim zdaniem powinnaś się wstrzymać z seksem. Ale jeśli już to robisz to powinnaś się zabezpieczać. Raczej każdy

» może tak być. żadko się to zdarza ale nie jest wykluczone. dlatego najlepiej zawsze się zabezpieczać. w sytuacjach

» Prezerwatywy w większości zawierają środek plemnikobójczy - powinien on osłabić plemniki. Raczej w ciąży nie

» w twoim przypadku ciąża jest możliwa - ale z doświadczenia wiem że raczej jest to mało prawdopodobne. chociaż różne

» W opisanej powyżej sytuacji raczej jest małe prawdopodobieństwo abyś była w ciąży. Często ludzie którzy chcą mieć

» Podczas miesiączki raczej nie. Zatem nie stresujcie się. Jeśli by było to w inny dzień to już by były jakieś szanse.

» zapewnie myślisz o wielu rzeczach podczas stosunku - spróbuj się na maksa wyluzować - i myśl tylko o tym aby sobie zrobić

» to może być raczej ze stresu. Z tego raczej ciąży nie będzie - ale różne przypadki chodzą po ludziach. Zawsze możesz

» no raczej bocian dzieci nie przynosi. :) najpierw trzeba wiedzieć coś na temat seksu, zachodzenia w ciążę - a dopiero się

» na twoim miejscu bym się aż tak nie bała. na drugi raz pamiętaj że zawsze jest antykoncepcja awaryjna - po

» nie pytaj specjalisty tylko osoby która już przez to przeszła. nie stresuj się , rozluźnij i zrób to jeśli tego

» zawsze jakieś niewielkie ilości mogły się przedostać. zatem ciąża jest możliwa ale to tak naprawdę zależy od

» Nie wiadomo czy się coś dostało do środka. W takich sytuacjach niegy nie ma pewności. Jeśli jednak chcesz być pewna że

» zaczęłaś brać tabletki zgodnie z ulotką więc te dziwne sytuacje mogą być spowodowane żlym dobraniem tabletek. Ja na

» Tabletka po jest w tym momencie najlepszym wyjściem. Im wcześniej tym lepiej. Nie ma na co czekać.

» Dobrze że wiedziałaś co robić w takiej sytuacji - tabletka po to jedno z najlepszych wyjść awaryjnych. Jednak na drugi

» Tak tak. właśnie tak.

» teraz to już po fakcie ale można zacząć kolejne opakowanie bez robienia przerwy.

» oj - jak bez zabezpieczenia i to na tydzień przed okresem to mogłaś się jeszcze załapać na dni płodne. Jeśli to była

» raczej nie. ale w razie potrzeby jeśli nie jesteś pewna można zażyć tabletkę po. www.wpadka.pl :)

» robisz normalnie przerwę i zaczynasz nowe opakowanie. po 7 dniach. www.wpadka.pl - polecam - znajdziesz tam odpowiedzi na

» przy tak szybkiej reakcji raczej nie. Im wcześniej się weźmie tym skuteczniejsza. Sama miałam podobną sytuację i

» możliwe że jajeczko nie zagniaździło się i zostało wydalone wraz z okresem. idź na badania do lekarza. wiele kobiet ma

» nic nie opisałaś czy była " jakaś" sytuacja która mogła do tego doprowadzić. ale raczej nawet jeśli była to nie

» Zrób jeszcze raz test - te tabletki nie dają 100% pewności - najskuteczniejsze są jak przyjmie się je w możliwie

» w powyższej sytuacji raczej nie ma na to szans. poczytaj trochę na temat anytkoncepcji - to Cię to trochę uspokoi. polecam

» prawdopodobnie od stresu - na przyszłość pamiętaj że zawsze można sięgnąć po tabletkę po. Oczywiście jeśli tego

» to zależy czy chcesz być w ciąży czy nie. z tego co piszesz - że stosunek przerywany to raczej nie chcesz być w ciąży -

» aż tyle testów by się nie pomyliło. najlepiej zrób normale badania krwi i wszystko będzie jasne - żebyś zaraz sobie nie

» też miałam takie sytuacje ale raczej bym się tym nie przejmowała. okres może Ci się opóźniać właśnie przez leki na

» Idź do lekarz, zrób jeszcze raz test, może być to spowodowane przez stres, albo masz jakąś infekcję. możesz również

W serwisie: Ogłoszenia medyczne | Porady medyczne | Forum medyczne
Placówki zdrowia: Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Białystok | Łódź | Katowice | Gdańsk | Szczecin
iLekarze.pl: Komunikaty | Reklama w serwisie | Zostań redaktorem | Patronat medialny | Współpraca | Dla prasy i mediów | Napisz do nas
Nasze fora: Lekarz rodzinny | Alergolog Forum | Dermatolog Forum | Dietetyk Forum | Ginekolog Forum | Laryngolog Forum | Neurolog Forum | Psychiatra Forum | Psycholog Forum | Seksuolog Forum | Forum Stomatolog | Forum Urolog | Forum Okulista

Treści prezentowane w serwisie iLekarze.pl mają jedynie charakter edukacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić wizyty u lekarza.

© Copyright by iLekarze.pl, 2007-2020

Content