Drżenie głowy i rąk pod wpływem emocji - , bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Środa, 20 października 2021, Imieniny: Ireny, Jana
Porady Eksperta

Drżenie głowy i rąk pod wpływem emocji

Witam!
Od dłuższego czasu odczuwam lęk,drżenie głowy(emocje) i rąk.Lekarze przepisują mi leki przeciwdepresyjne po, których odczuwam silny lęk,napięcie mięśni i wydaje mi się, że nasilają mi drżenia głowy i rąk.Jestem bezsilna.Chodziłam do psychoterapeuty,który stwierdził, że mam fobię społ.,terapia przyniosła niewielką i krótkotrwałą poprawę.Dzisiaj byłam u neurologa,który przepisał mi Sertagen 50 mg R i Triticco 50mg na noc.Boje się brać te leki.Proszę o poradę czy taka kombinacja leków nie spowoduje nasilenia drżenia

Odpowiedź Eksperta:

Sławomir

Neurolog

Sz.P. Aneto,

Nasilanie się Pani dolegliwości pomimo stosowania leków przeciwdepresyjnych wskazuje na ich nieujawnioną przyczynę. Leczenie wspomnianymi dwoma preparatami antydepresyjnymi w podanych dawkach równolegle uważam za niecelowe, przewidując również i ich nieskuteczność. Proponowałbym Pani podjęcie leczenia pod nadzorem psychiatry, u którego możnaby poddawać się jednocześnie psychoterapii skojarzonej ze stosowaniem leczenia antydepresantem w dawkach zalecanych przez psychiatów ( inny rząd wielkości ). Wówczas celowa może być okresowa kontrola parametrów laboratoryjnych krwi. Leczenie takie zapewne okaże się po kilku tygodniach skuteczne.

Pozdrawiam serdecznie,
dr n.med. Sławomir A.P. Graff
specjalista neurolog
www.neurolog.bielsko.pl

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

RATUNKU POMOCY = 516 809 201

[B][U][COLOR="Olive"]MALUTA MILCZY ZE ZŁYMI LEKAMI I LEKCEWAŻENIEM PROCEDUR I...

Zamordowany Wilhelm PRZEZ Zabójcę Maluta | 2021-10-20 08:06