Dziwny ból głowy - , bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Wtorek, 22 stycznia 2019, Imieniny: Anastazego Dzień Dziadka
Porady Eksperta

Dziwny ból głowy

Dzien dobry 2 lutego zaczeła się u mnie choroba zaczeło mnie boleć w klatce piersiowej aż sobie usiadłam nagle poczułam jak wykręca mi ręce i odbiera mowe wezwałam karetke stwierdzili że to nerwica,ekg zrobili i wyszło ok dostałam hydroksyzyne w syropie i do domu poszłam.Porobiłam badania brak magnezu tarczyca w porządku wieczorek wstałam do dziecka i odrazu upadłam przez ok 10 sekund nie mogłam wstać,i nadodatek złapał mnie ból głowy to nie jest normalny ból że weznę tabletke i przejdzie to jest ból z przody ztyłu i pobokach nieraz mnie w środku tak dziwnie łupie szumi uciśka raz mocniej raz lrzej t ten ból trwa dzień w dzień byłam u neurologa badał mnie o stwierdził że jest ok.Poszłam do szpitala się położyć zrobilo mi holtera ok prześwietlenie klatki piersiowej też ok i eeg głowy wyszło prawidłowo,wrzyscy twierdzą że to nerwica ale ja już sama niewiem byłam prywatnie u lekarza zrobił mi echo serca i też ok przepisał mi leki 19.09.09 i biorę do dzis takie jak afobam 2 razy po 1 tabletce ,3 razy dziennie milocardi 15 kropelek i jak mnie kuje w klatce lub mam duszności to validol 2 razy,naprawdę po tych lekach mniej więcej jest dobrze ale ten okropny ból nieraz w szyji mnie okropnie boli jakbym miała kark naciągnięty to taki ból głowy jakbym np. wzieła tekturową kartk e i ja gieła .nieraz mnie ćmi kręci się w głowie jak szybko wstane.Boję się że mam jakiegoś guza lub raki czy krwiaka nieznam się na tym czy eeg głowy by mi coś wykryło czego mnie boli tak.Dodam że ok 6 lat temu miałam wypadek samochodowy i wybiłam szybę głową czy może teraz coś się zaczyna robić czy to na tle nerwicy.Proszę o pomoc i odpowiedz.Dziękuje

Odpowiedź Eksperta:

Dr n. med. Sławomir Graff

Neurolog

Sz.P. Agnieszko,

Podany opis choroby sugeruje, że obniżony jest poziom magnezu, który w tej sytuacji należy uzupełniać. Co do stosowanego Afobamu, należy wiedzieć, że można go stosować maksymalnie przez 3 tygodnie, stopniowo redukując jego dawkę pod kontrolą neurologiczną. W przeciwnym razie grozi uzależnienie ( lekomania ), która może trwać latami i powodować szereg dolegliwości cielesnych z uporczywymi bólami włącznie.
Istotny jest fakt ostrego początku choroby, który należałoby przedyskutować z neurologiem lub internistą. Uwzględniając szereg wspomnianych w opisie zaburzeń zdrowotnych proponowałbym wykonanie badania TK głowy z opcją "angio", czyli naczyniową. Wydaje się, że proces chorobowy został dzięki dotychczasowej diagnostyce i leczeniu zatrzymany, ale aby dolegliwości się dalej wycofywały trzeba poświęcić jeszcze trochę własnych starań o zdrowie z pomocą lekarza specjalisty.

Serdecznie pozdrawiam,

dr n.med. Sławomir Graff
specjalista neurolog

Podoba Ci się ta porada?

Podyskuyuj o tym przypadku

Najnowsze wątki na forum

Mogłabym prosić o wytłumaczenie wyniku badania?

Widzę że większość w normie, z wyjątkiem limfocytów... Jak mam rozumieć...

paulinad20 | 2019-01-16 16:52

Problem z ruszaniem stopy po złamaniu 5tej kości śródstopia

Dzień dobry czy to normalne ze po 5 tygodniach od zlamania 5tej kości...

ce1988 | 2019-01-04 13:26

Próby zajścia w ciążę

Witam Jestem Alicja mam 26lat . Jestem już mama aniołka urodziłam synka...

Starająca się | 2019-01-03 19:22

Zadaj pytanie Ekspertowi

Porady Eksperta

Jeżeli w naszej bazie brakuje
odpowiedzi na Twoje pytanie
zapytaj naszego Eksperta



W serwisie: Ogłoszenia medyczne | Porady medyczne | Forum medyczne
Placówki zdrowia: Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Białystok | Łódź | Katowice | Gdańsk | Szczecin
iLekarze.pl: Komunikaty | Reklama w serwisie | Zostań redaktorem | Patronat medialny | Współpraca | Dla prasy i mediów | Napisz do nas
Nasze fora: Lekarz rodzinny | Alergolog Forum | Dermatolog Forum | Dietetyk Forum | Ginekolog Forum | Laryngolog Forum | Neurolog Forum | Psychiatra Forum | Psycholog Forum | Seksuolog Forum | Forum Stomatolog | Forum Urolog | Forum Okulista

Treści prezentowane w serwisie iLekarze.pl mają jedynie charakter edukacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić wizyty u lekarza.

© Copyright by iLekarze.pl, 2007-2019

Content