Padaczka - , bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Niedziela, 17 listopada 2019, Imieniny: Salomei, Grzegorza
Porady Eksperta

Padaczka

Pytanie dotyczy: padaczka, ataki, Topamax


Witam.Od pół roku mam padaczkę i miałam już cztery silne ataki, wszystkie z utratą przytomności.Chciałam również nadmienić, że 10 lat temu byłam mocno zatruta tlenkiem węgla.Rano i wieczorem przyjmuję po 150 mg leku o nazwie Topamax.Jednak od tygodnia bardzo źle się czuję -drży całe moje ciało,a w szczególności ręce,mam nie kontrolowane tiki rąk i nóg nawet, kiedy spokojnie sobie leżę,bardzo się zapominam,nie mogę patrzeć na rzeczy w paski,mam zawroty głowy.Ostatnio wybudziłam się ze snu po czym straciłam na chwilę świadomość i miałam wrażenie,że podrzuciło mnie raz do góry.Proszę o pomoc.Czy ja do końca życia będę miała padaczkę?

Odpowiedź Eksperta:

Dr n. med. Sławomir Graff

Neurolog

Sz.P. Anito,

Trudno przewidzieć jak długo będzie Pani cierpiała na padaczkę. Niewątpliwie okazało się, że nie toleruje Pani dotychczas stosowanego leku Topamax i trzeba go zastąpić innym lekiem przeciwpadaczkowym. W tym celu konieczna jest kontrola u specjalisty neurologa, który po zbadaniu Pani może dobrać inny właściwszy dla Pani lek. Może okazać się wskazane wykonanie badania EEG przed decyzją o wprowadzeniu nowego leku.

Pozdrawiam serdecznie,
dr n.med. Sławomir A.P. Graff
specjalista neurolog
www.neurolog.bielsko.pl

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

Problem z erekcją, utrzymaniem

Praktycznie od początku współżycia miałem problemy z erekcją (częściej...

Rufi | 2019-11-14 19:19

Problem z erekcją, utrzymaniem

Praktycznie od początku współżycia miałem problemy z erekcją (częściej...

Rufi | 2019-11-14 19:18

Opuchlizna okolic zatok po wyrwaniu zęba

Wiele tam temu (miałem wtedy 18 lat) wyrwałem ząb. Po powrocie od dentysty...

Wirrek | 2019-11-14 09:07

Zadaj pytanie Ekspertowi

Porady Eksperta

Jeżeli w naszej bazie brakuje
odpowiedzi na Twoje pytanie
zapytaj naszego Eksperta



Najnowsze komentarze

»

51533...

Dodał: hcgro536 | 2019-11-17 20:54:00

»

28349...

Dodał: qdoanqkdqudi | 2019-11-17 19:26:42

»

because minoxidil is more canine audrey levitra...

Dodał: aczsjkxhkr | 2019-11-17 17:03:15

W serwisie: Ogłoszenia medyczne | Porady medyczne | Forum medyczne
Placówki zdrowia: Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Białystok | Łódź | Katowice | Gdańsk | Szczecin
iLekarze.pl: Komunikaty | Reklama w serwisie | Zostań redaktorem | Patronat medialny | Współpraca | Dla prasy i mediów | Napisz do nas
Nasze fora: Lekarz rodzinny | Alergolog Forum | Dermatolog Forum | Dietetyk Forum | Ginekolog Forum | Laryngolog Forum | Neurolog Forum | Psychiatra Forum | Psycholog Forum | Seksuolog Forum | Forum Stomatolog | Forum Urolog | Forum Okulista

Treści prezentowane w serwisie iLekarze.pl mają jedynie charakter edukacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić wizyty u lekarza.

© Copyright by iLekarze.pl, 2007-2019

Content