Problem z nogą po operacji żylaków - , bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Niedziela, 23 kwietnia 2017, Imieniny: Jerzego, Wojciecha
Porady Eksperta

Problem z nogą po operacji żylaków

Witam
Nazywam sie Agnieszka i bardzo proszę o pomoc bo nie wiem już co robić.
Na początku listopada mialam wykonany zabieg strippingu w celu usunięcia żylaków lewej nogi.
Po operacji nie odczuwałam wiekszych dologliwosci ale po około 3 tygodni po zabiegu zaczeły sie moje problemy które trwaja do dziś. Moja noga w okolicy kostki jest spóchnięta, czerwona tworzą sie bąble i cieknie z nich ropa. Przepisywane mialam juz antybiotyki różnego rodzaju i i maści steroidowe o różnym stężeniu wszystko pomaga tylko na chwile....Wymaz nie wykazał niczego. Nie jestem uczulona na nic.
Ból nogi wyłączył mnie z życia, od czterech miesięcy jestem na zwolnieniu (mam prace gdzie cały dzień jestem w ruchu)
Będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc
Dziękuje.

Odpowiedź Eksperta:

lek. med. Eustachiusz Gadula

chirurgia ogólna, rehabilitacja, medycyna naturalna

Witam Pani Agnieszko,

jako doświadczony chirurg spotykałem różne powikłania po operacji żylaków, ale to, które Pani opisuje jest osobliwe i wydaje się być związane nie z jakością przeprowadzonego u pani zabiegu, ale być może z jakąś dziwną infekcją szpitalną, choć i to nie jest pewne.

Ponieważ w tej chwili Pani najbardziej zależy na ustąpieniu dolegliwości i powrocie do zdrowia,zamiast antybiotyków proponuję dwa suplementy diety, które w podobnych sytuacjach są bardzo skuteczne. Gdyby Pani była zainteresowana szerszą informacją na ich temat, proszę o kontakt mailowy na adres: egadula@gmail.com.

Te suplementy to:
Transfer Factor Classic amerykańskiej firmy 4Life - proszę przez dwa tygodnie brać go w dawce 3x4 kapsułki dziennie a następnie przez miesiąc 3x2 oraz
OPC 95 niemieckiej firmy Trisana w dawce 3x2 kapsułki przez miesiąc.
Nie są to leki tanie, ale bardzo skuteczne, bez działań ubocznych antybiotyków. Jeszcze jeden problem, to to, że nie ma ich w aptekach ani sklepach zielarskich. Można je nabyć tylko w marketingu sieciowym, albo w internecie (czego raczej nie polecam).

Ponadto aby zagoić zmiany skórne (po wykonaniu próby uczuleniowej na skórze przedramienia) proszę spróbować 3% nalewkę propolisową (EEP), który dostanie Pani w większości aptek.

Gdyby Pani miała trudności z otrzymaniem tych suplementów, proszę o kontakt mailowy - podam Pani adres osób z tamtych marketingów.

Życzę powodzenia w leczeniu i serdecznie pozdrawiam
Eustachiusz Gadula

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

Powrót do sportu po przeszczepie kawałka kości łódeczkowatej

Witam, mam pytanie odnośnie wrócenia do piłki nożnej po przeszczepie...

kubuniu99 | 2017-04-23 20:40

Gruby nalot na jezyku, nieswiezy oddech

https://zapodaj.net/6c86b2fbc0fb3.jpg.html o czym świadczy taki wygląd...

Moniks | 2017-04-23 16:49

intepretacjea wyniku rtg kolan

PROSZE O OPINIE ZDJECIE RTG STAWOW KOLANOWYCH NIEWIELKIE ZMIANY ...

klara12 | 2017-04-23 14:52

Zadaj pytanie Ekspertowi

Porady Eksperta

Jeżeli w naszej bazie brakuje
odpowiedzi na Twoje pytanie
zapytaj naszego Eksperta



W serwisie: Ogłoszenia medyczne | Porady medyczne | Forum medyczne
Placówki zdrowia: Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Białystok | Łódź | Katowice | Gdańsk | Szczecin
iLekarze.pl: Komunikaty | Reklama w serwisie | Zostań redaktorem | Patronat medialny | Współpraca | Dla prasy i mediów | Napisz do nas
Nasze fora: Lekarz rodzinny | Alergolog Forum | Dermatolog Forum | Dietetyk Forum | Ginekolog Forum | Laryngolog Forum | Neurolog Forum | Psychiatra Forum | Psycholog Forum | Seksuolog Forum | Forum Stomatolog | Forum Urolog | Forum Okulista

Treści prezentowane w serwisie iLekarze.pl mają jedynie charakter edukacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić wizyty u lekarza.

© Copyright by iLekarze.pl, 2007-2017

Content