Zawroty głowy, oderwanie od rzeczywistości, czuję się jak pod wpływem alkoholu - , bezpłatne porady lekarskie On-Line

Dziś jest:Poniedziałek, 25 marca 2019, Imieniny: Marii, Marioli
Porady Eksperta

Zawroty głowy, oderwanie od rzeczywistości, czuję się jak pod wpływem alkoholu

Dzień dobry.
Od ponad miesiąca mam ogromny problem ze swoim zdrowiem. Wszystko było w porządku i nagle zaczęły się zawroty głowy, problemy z pamięcią, czuję się jakbym był pod wpływem alkoholu, ciężko mi się myśli. Zrobiłem Rezonans Magnetyczny głowy który nic nie wykazał. 3 tyg. temu zrobiłem również tsh 3 który wyszedł 4,2 gdzie max jest 4. W dniu wczorajszym ponownie zrobiłem badania krwi na tarczycę i tsh 3 wyszło 1,2. Pozostałe wartości w normie. Do dolegliwości również mógłbym dopisać ciągłą senność i brak chęci na cokolwiek. Badanie u neurologa nie wskazało żadnych nieprawidłowości. Do zrobienia zostało mi jeszcze EEG. Z leków biorę xanax 0,5, biotropil 1200 oraz divascan.

Odpowiedź Eksperta:

Dr n. med. Sławomir Graff

Neurolog

Sz.P. Dominiku,

Lek Xanax można stosować maksimum przez 3 tyg. W przeciwnym wypadku można się od niego uzależnić i osłabia on pamięć. Przy Pańskich dolegliwościach celowe byłyby szeroko zakrojone badania laboratoryjne sprawdzające szereg parametrów krwi i moczu, które może zaproponować lekarz rodzinny, internista lub neurolog, po szczegółowym podmiotowym i fizykalnym zbadaniu Pana. O ile wykluczy się zaburzenia natury organicznej, to celowe może okazać się leczenie preparatem psychotropowym pod nadzorem neurologa lub psychiatry.

Pozdrawiam serdecznie,
dr n.med. Sławomir A.P. Graff
specjalista neurolog
www.neurolog.bielsko.pl

Podoba Ci się ta porada?

Najnowsze wątki na forum

czerniak

witam , pytanie wiąże się ze swędzenia pieczeniem plamy na plecach ,...

rafal171 | 2019-03-19 09:50

Rozstępy - co poradzić

Od jakiegoś czasu zauważyłem że mam rozstępy w okolicach pach. Z tego co...

Nerkos | 2019-03-13 19:50

co wpływa na częstsze problemy z pęcherzem?

Czy można im jakoś zapobiegac albo jakaś profilaktykę stosować? Czy...

liskaasa | 2019-03-13 19:46

Zadaj pytanie Ekspertowi

Porady Eksperta

Jeżeli w naszej bazie brakuje
odpowiedzi na Twoje pytanie
zapytaj naszego Eksperta



W serwisie: Ogłoszenia medyczne | Porady medyczne | Forum medyczne
Placówki zdrowia: Warszawa | Kraków | Wrocław | Poznań | Białystok | Łódź | Katowice | Gdańsk | Szczecin
iLekarze.pl: Komunikaty | Reklama w serwisie | Zostań redaktorem | Patronat medialny | Współpraca | Dla prasy i mediów | Napisz do nas
Nasze fora: Lekarz rodzinny | Alergolog Forum | Dermatolog Forum | Dietetyk Forum | Ginekolog Forum | Laryngolog Forum | Neurolog Forum | Psychiatra Forum | Psycholog Forum | Seksuolog Forum | Forum Stomatolog | Forum Urolog | Forum Okulista

Treści prezentowane w serwisie iLekarze.pl mają jedynie charakter edukacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić wizyty u lekarza.

© Copyright by iLekarze.pl, 2007-2019

Content